HTML

Koncertnapló

Koncertélményekről elsősorban magamnak, másodsorban haveroknak, barátoknak.

Friss topikok

Linkblog

2013.04.28. 21:13 DJ Etus

Koncertek ömlesztve

Koraiak

Volt egyszer egy Korai Öröm még februárban az R33-ban. Eléggé későn kezdtek és én így vége felé abszolút KO-n voltam, amúgy jó lett volna.

Aztán volt egy másik Korai Öröm az új Gödörben a Sonar-ral. Ahol megállapításra került, hogy a Sonar jelenleg az ország legjobb zenekara. A Korai pedig lemezbemutatót tolt, az is jó volt!

I Am Heresy és barátai

 A Wasted Struggle egész jó volt (mint általában). A Banished-et nem néztük meg. A Hierophant-ra én ráuntam. Az I Am Heresy viszont zsivány volt. Sokkal jobb, mint amire számítottam. Élőben sokkal több erő van bennük mint lemezen.

Swans, Xiuxiu

Olyan kemény gyerek vagyok, hogy megtehetem, hogy hazajövök egy Swans koncertről, mert nincs hozzá hangulatom (egy óra most nekem ebből bőven jó volt). A Xiuxiu meg kimeríti a borzalmas kategóriát.

Enslaved

Az Enslaved koncert is sokkal jobb, volt, mint amit elképzeltem. Úgy ment el a több, mint két óra, mintha 30 perc lett volna. Az As fire swept clean the earth-ért meg hatalmas pacsi!

RATM tribute 

Három szám után otthagytam, nagyon fárradt voltam sajnos. Majd legközelebb!

Intronaut, Atlas Moth

Na, ahogy leírtam pár zenekarnál, hogy jobbak voltak élőben, mint lemezen, ez nem áll az Atlas Moth-ra, akik határozottan rosszabbak voltak (fú de szar ez az ének élőben, gyerekek).

Viszont az Intronaut adta. Úgy szóltak, mint a Rocktogonban még semmi kb. Egyedül a szettel nem vagyok elégedett, a zenekar azokat a számokat játszottak az előző két lemezéről, amiket az előző turnén nem, ami alapvetően tök jó, csak nekem a komplementer halmaz a kedvencem…

Record Store Day a Wave-ben

Szabó Benedek for president!

 

Kb. ennyi. Sok információ nem került átadásra, de hát ez is valami.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koncertnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr965251641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása