HTML

Koncertnapló

Koncertélményekről elsősorban magamnak, másodsorban haveroknak, barátoknak.

Friss topikok

Linkblog

2012.02.23. 10:10 DJ Etus

2012.02.22 - Bonecrusher Fest (Dürer)

Mivel az elmúlt egy hétben főleg elektronikus (pop) zenéket hallgattam, így a koncert előtti napon még semmi kedvem nem volt ehhez az egészhez, de aztán meghallgattam az első és egyben legjobb Beneath The Massacre lemezt és az egyből rájöttem, hogy nagy hülyeség volna negatívan hozzáállni az estéhez.

Mikor odaértem már ment a Betreyaing The Martyrs, akik olyan zenét nyomnak, amit én itthon biztosan fel nem rakok, de legalább koncerten sem érdekel.

A Molotov Solution valaha nem volt olyan rossz, de aztán elmentek ilyen tucat deathcore-ba és amennyire unalmasak lemezen, pont annyira érdektelenek koncerten.

A Within The Ruins viszont jó volt, sőt szerintem tegnap ők voltak a legjobbak. Jól szóltak, bemozogták rendesen a színpadot (úgy értem a zenészek is cserélték a helyüket) és érdekes vagy érdekesebb zenét játszottak. Én korábban nem ismertem őket (és mivel mostanában mindenhez van kedvem, csak az ilyesfajta zenéhez nem, így ez a lemezeik tekintetében jó darabig így is marad), de engem meggyőztek, a breakdown-ok mellett volt blastbeat a zenéjükben, érdekesebb ritmusok, és technikás (de nem céltalan) gitárjáték. Kár, hogy náluk kevésbé volt aktív a közönség. Kellemes meglepetés volt.

A Beneath The Massacre-ben új dobos van és jobb, mint az előző, jobban egyben volt a zene. Ugyanakkor az énekes elég enerváltnak tűnt és mivel általában Ő viszi a hátán a BTM koncerteket, így az egész egy rutin buli volt. Nekem az sem tetszett, hogy ennyi dal volt az új lemezről, hiszen az csak a turné közben jelent meg, na mindegy. Most láttam őket 5-djére, de ennél adtak már sokkal élvezhetőbb bulit is.

A Carnfiex-ről természetesen eljöttem.

Ez a szám pedig durvább, mint az összes tegnap fellépő zenekar összes száma együtt:

És már csak 8-at kell addig aludni, hogy élőben is halljam!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koncertnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr884183967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása