HTML

Koncertnapló

Koncertélményekről elsősorban magamnak, másodsorban haveroknak, barátoknak.

Friss topikok

Linkblog

2012.04.06. 18:30 DJ Etus

2012.04.05 - Fuck The Facts, Another Way, Redneck Zömbiez (Szabad az Á)

Pár éve, a zseniális nevű Fuck The Facts első Európa turnéján majdnem kimentünk a bécsi állomásra, végül inkább Sayyadina-ra mentünk (amit egyáltalán nem sajnálok, mert olyan intenzív grindcore koncertet azóta sem láttam). Szóval, már egy ideje vártam, hogy újra Európába látogassanak, arra viszont nem számítottam, hogy Magyarországra is eljutnak pláne, hogy lesz közönségük. Egész sokan voltak, és mivel a FTF a réteg zene rétege, így én ennek nagyon örülök.

A Redneck Zömbiez-ról nem tudom eldönteni, hogy végül is jó volt-e. A zenéjük nem rossz, a kiállásuk adott és a három énekes is jó pofa. Viszont a beszólások nagyon nem voltak szimpatikusak, a „zombie lányok” vérköpködéséről nem is beszélve. Valószínűleg nem most láttam őket utoljára.

A Karst helyett inkább az FTF dobosával beszélgettem, aki sok érdekes dolgot mesélt a zenekarról és turnéról.

Volt egy kis keveredés a kezdési sorrend körül, végül 10-kor az Another Way került sorra. Sokszor láttam már őket, de ez a jobb koncertjeik közül való volt: jól szóltak, komoly volt a közönség aktivitása, és az új számok is tetszetősek. Egy hónap múlva lemez, ez alapján biztos jó lesz! Viszont követelem, hogy legyen műsoron Laptop DJ és Mobilbankár is újra!

A Fuck The Facts beállása kapcsán az volt a legnagyobb meglepetés, hogy Melanie milyen alacsony, valahogy 150 centinél magasabbnak gondoltam. Negyed óra alatt össze is dobták a cuccot és sikerült olyan hangzást kihozni, amivel a pár héttel ezelőtti Rotten Sound és barátai koncert szimplán tökéletes lett volna. A koncertjük nagyon kompakt volt, alig több, mint félóra. Ahogy Vil leírta, egy igazi energia löket. Főleg az új lemezről játszottak (talán 3-4 szám is volt a Die Miserable-ről), volt egy-kettő az utóbbi évek kislemezeiről is, de mivel az egészségesnél több kiadványuk van (amelyek jó része el sem érthető Európában), így sajnos nem mindegyik számot ismertem. A közönség lassan melegedett be, ahogy a zenekar is, szépen lassan jött bele a mókába. Rosszat nem tudok írni, úgy volt jó, ahogy volt és nekem elég is volt. Remélem, hogy látom még őket!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koncertnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr574368366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása