HTML

Koncertnapló

Koncertélményekről elsősorban magamnak, másodsorban haveroknak, barátoknak.

Friss topikok

Linkblog

2012.03.04. 16:25 DJ Etus

2012.02.28. - Opeth (Club 202)

Fú, de semmi értelme nem volt annak, hogy én ide elmentem! Gondoltam elsőre, de aztán rájöttem, hogy azért volt értelme elmenni, mert így legalább többet nem megyek.

Szerintem az Opeth 2002 óta tavaly csinált végre valami érdekesebbet, ez pedig a Heritage lemez, amin száműzték a metalt, végleg bejött helyette a 70’ prog és a fúzió stb. Nekem tetszik ez az album (az előtte lévő 2-nek meg a címét sem vagyok hajlandó megjegyezni).
Szóval én főleg az új lemez miatt voltam rájuk kíváncsi, de mivel abszolút semmi kedvem nincs írni a koncertről így pontokba összefoglalom, hogy mi nem tetszett és mi tetszett, először a negatívumok (a képre rálógó pontért pacsi a blog.hu-nak):
  • A közönség elképesztő balfasz volt, Mikael minden szaván röhögött, pedig azon nincsen semmi vicces, hogy "Martin Mendez plays the bass.". Néha már Mikael sem értette, hogy miért röhög rajta a közönség, olyan volt, mintha egy élő sitcomban lettünk volna, ahol valaki a szövegtől függetlenül nyomogatja a nevetés gombot. Ennek amúgy az oka, hogy a közönség komoly százaléka nem beszélt angolul és ezt a helyzetet nem volt képes kulturált módon kezelni.
  • A zene unalmas volt, még a Deliverance és barátai alatt is untam magam (ezt egyébként nem értem, mert lemezen nem ez a jellemző).
  • A közönség úgy viselkedett, mintha prosztó-metal buli lenne, üvöltöztek, nyerítettek a Credence, meg a Rid The Disease alatt is.
  • Mikael amikor vicces próbál lenni sem az és idegesítő a folyamatos pofázása, nem egy George Carlin. A 2 óra alatt 3-szor, ha elmosolyodtam. Ja, lehet mondani, hogy ez hozzá tartozik, az Opeth koncertre, és ha nem tetszik ne járjak Opeth-re. Nem is megyek többet.
  • Unalmas volt az előadás is, statikus az egész.
  • A Heritage nótái túl metalosan szóltak élőben, ez sem tetszett.
És akkor jöjjenek a pozitívumok:
  • Bocs, de ilyen nincs. Ok, jól szóltak, szépek voltak a fények, de ez tőlünk nyugatra minden buliról elmondható, de mivel itthon még nem ez a standard, ezért legyen ez pozitívum.
Nem tudom, hány Opeth koncerten voltam, talán összesen 5 körül van ez a szám, de hogy ennél voltam jobbon is, az biztos. Nekem semmit sem mondanak manapság élőben, ez van.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koncertnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr604288384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása