HTML

Koncertnapló

Koncertélményekről elsősorban magamnak, másodsorban haveroknak, barátoknak.

Friss topikok

Linkblog

2013.01.01. 02:00 DJ Etus

2012.

Idén "csak" 46 koncerten voltam (mármint 46 este voltam lent, általában több zenekar koncertjén). Ami kevesebb, mint a 2011-es szám, de még így is baromi soknak tűnik nekem. Mint tavaly is, most is leírom, hogy mit volt érdemes megélni, mire nem kellett volna elmenni. Stb.

A legjobb koncertek: Refused (Bécs), Om (Bécs), Saint Vitus, Sleep, Astronautalis, Converge és a májusi második VHK.

A legjobb fesztivál koncert nekem az Obscene-s Nasum volt, illetve a Brutal Assault-os Godflesh, mindegyik zenekart nagyon vártam és egyik sem okozott csalódást. Remélem az utóbbit látom majd még!

A legrosszabb koncert a Tangerine Dream volt, de így utólag van még pár, amire felesleges volt elmenni (pl. Bonechrusher, Fear Factory vagy az Opeth).

Egyetlen koncertet sajnálok, hogy kihagytam, ez pedig a Dead Can Dance Arénás koncertje. Sokáig vaciláltam előtte (mert az Aréna riasztó volt, erre találták ki a MüPát pl.). De most már biztosan tudom, hogy hiba volt kihagyni, mert az Anastasis az év egyik legjobb lemeze.

Sakkor 2013. Tavaly azt írtam 2012-ről, hogy:

"Zárásként itt van pár név, akiket jó lenne idén látni: Nasum, Om, Sleep, Ozric Tentacles, Rage Against The Machine, Godflesh, the Crown, Textures, Victims. Kíváncsi leszek egy év múlva hány nevet húzhatok ki erről a listáról, remélhetőleg minnél többet."

Erről a listáról szívesen látnám 2013-ban ami megmaradt (a többit ki is húztam), illetve olyan zenekarok csatlakoztak a listához, mint pl. Turing Machine, Maserati, Deftones, US Christmas és a Dead Can Dance.

Az új évben a sátras fesztiválokat valószínűleg hanyagolni fogom, mert az a tapasztalatom, hogy nekem egyre kevésbé éri meg. Bár, a Nasum és a Godflesh örök emlék, de valójában elég lett volna ezekre a napokra lemenni. Túl sokat vesznek el az emberből és cserébe keveset adnak, sok az üresjárat, én pedig nem iszom. Illetve fontos tapasztalat volt, hogy Adršpach-Teplice-i kirándulást jobban élveztem, mint az utolsó nap hátralévő részét az OEF-en.

Ja, és még valami, idén belekóstolok a koncertszervezésbe egy buli erejéig, ami miatt nagyon izgatott vagyok, erről majd később.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koncertnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr194989125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása